http://www.rokettube.xn--6frz82g

Vásárlóink véleménye

vásárlói véleménydátumSorted By dátum In Descending Order

2015.06.11.
Tisztelt MrSale Öltönyüzlet!
A tegnapi napon részt vettünk Fellegi Ádám lakáskoncertjén! Remek élmény volt, köszönjük a lehetőséget. Szuggesztív szóbeli és zenei élményt nyújtott Fellegi úr, már most jelentkezünk az októberre beígért koncertre.
Gratulálunk az ötlethez és a sikeres megvalósításhoz.
Üdvözlettel
Vaszily Gábor és Cseh Ildikó
2015.04.26.

Igazából hittem is meg nem is a 100%-os cseregaranciát, de ledöbbentem, hogy ennyi idő után ilyen kedvesek és megértőek voltak!

Sokszor hallom! : "Ez Magyarország!!!"

Ezek után az önök boltjában azt éreztem, ez NEM Magyarország!!!

Még biztosan találkozunk!

Köszönettel és üdvözlettel!
Tanev István

2015.04.20.

Általában nem csak vevőként, hanem - szakmai ártalomként - szervezetfejlesztő és hatékonyságnövelő konzultánsként is nézem egy üzlet működését, a személyzet viselkedését, az ügyfélkezelést, stb... És azt kell hogy mondjam: nagyon szőrszálhasogató kekesnek kellene lennem, ha valami kis hibát is akarnék keresni. Pedig biztosan Önök sem tökéletesek. De annyira jók, hogy ha van is valami apróság, az teljesen eltörpül a nagy "jóság" mellett.

Üdvözlettel!
Gábor

2014.11.13.

Kedves Árpád,

Meglepetéssel vettem emiljüket, mert anélkül is akartam írni. A mai vásárlás nagyon kellemes élmény volt, nem csak azért, mert majdnem pontosan olyan kabátot sikerült vennem, amilyet szerettem volna, nagyon kedvező áron - ez mind fontos, de ettől nem lesz különös jókedve az embernek.

Amitől vidáman távoztam, az a következő:

1. Érezhető volt, hogy örülnek a látogatásomnak. Persze, mondhatná valaki, hiszen belőlem élnek, mégsem gyakori az ilyesmi a magyar kereskedelemben. Utoljára akkor tapasztaltam ezt nap mint nap, amikor Sydneyben laktam egy évig. Ott ha csak két zsemlét vesz az ember, akkor is úgy köszönik meg a vásárlást, hogy érzi az ember az őszinteséget.

2. Azzal a várakozással érkeztem, hogy valami ajándékot is kapok, és mivel barátomnak karácsonyra egy szép gyapjúsálat terveztem venni, ez éppen passzolt. Igenám, de mint kiderült, az nem az eheti ajánlatban volt. Sebaj, ezen könnyen túltette magát az eladó, és odaadta a sálat. Ez a rugalmasság sem gyakori. Általában negatívan állnak az egyéni kérésekhez, és ha teljesítik, akkor is mindenféle főnöki engedély kell hozzá.

3. Általában jó hangulat van a munkatársak körében, és ez a vevőkre is átragad. Érezhető a személyesség, ami ritkaság a kereskedelemben. (Ha elgondolkozom azon, hol is találkoztam vele, egy Baross utcai török üzlet jut eszembe, ahol a tulaj kb. úgy áll a vevőhöz mint Önöknél. Az alkalmazott azonban ott sem különb az átlagnál).

Csak folytassák így, és remélem és kívánom Önöknek, hogy ilyen árak mellett is legyen mindig annyi bevételük a sok elégedett vevőtől, hogy tisztességgel meg tudjanak élni.

Mátyás

2014.11.11.

Párom és a lányom a LadySale üzletbe kívántak ellátogatni. Jelenleg nem volt vásárlási célom, de addig én átjöttem a mrsale-be. Furcsa, más bolttal még sosem fordult elő velem, egyszerűen csak jól esett bejönni a boltba, körülnézni, és érezni azt a légkört, ami ott fogad.

Csaba

2014.09.28.

Internetről szereztem tudomást Önökről, annak ellenére, hogy hetente járok ebben az utcában. Egy apróságot vásároltam, mégis olyan figyelmesen szolgáltak ki, mintha a fél boltot megvettem volna. Zürichben éreztem utoljára ezt, amikor egy filléres ezüst láncot vettem meg egy elegáns ékszerüzletben, a kiszolgálás mégis "királyi" volt. Köszönöm.

Mária

2014.09.20.

Maximálisan teljesültek a terveim az öltönnyel kapcsolatban. Valóban sokrétű, jobbnál, jobb öltönyeik voltak. Az fogott meg, hogy minden úgy történt, ahogy az interneten a reklámjukban hirdették. Az eladók nagyon kedvesek, segítőkészek és nem utolsósorban hozzáértőek voltak. Az biztos, hogy bátran fogom a barátaimnak és ismerőseimnek ajánlani az üzletet. Köszönöm!

Attila

2014.05.20.

Tisztelt MrSale Csapata!

Ezúton szeretném megköszönni sikeres munkájukat. A Metró újságból értesültem farmer akciójukról és rohantam üzletükbe. Már nagyon régóta vágytam egy Wrangler farmerre elérhető áron, amelynek anyaga is nagyon jó minőséget képvisel. Ehhez Önöknél sikerült hozzájutnom. Mégpedig olyan méretben ami pont az én elvárásaimnak megfelelő. Itt szeretném megköszönni kolléganőjük nagyon Udvarias viselkedését, mikor az ötödik farmer felpróbálása után rezzenéstelen arccal adta oda a hatodikat is. Majd közöltem vele, még gondolkodom és vissza adtam attól függetlenül, hogy jó volt rám. Innen vált érdekessé a történet. Mielőtt távoztam volna vásárlás nélkül, megkérdezték, regisztrálva vagyok-e már. közöltem nem. Miután a reggiszráció megtörtént, nagy meglepetésemre egy nagyon jó minőségű FRUIT OF THE LOOM pólóval lettem gazdagabb. Nagyon köszönöm ilyen irányú figyelmességüket is. Kimondottan jó érzéssel töltött el. Ezután távozva az üzletből három metró megállót utazva döbbentem rá arra, ez a farmer mégsem hiányozhat a ruhatáramból. Azonnal telefonáltam az üzletbe és mivel ez volt ebben a fazonban és méretben az utolsó darab, kolléganőjük szó nélkül ment és megnézte meg van-e még.Megvolt. Kértem tegye félre nekem,rögtön megyek vissza érte. Meg is volt a pultnál. Ami megint nagyon jól esett, és az a gesztus is, hogy a pultnál álló férfi kollégájuk javasolta a biztonság kedvéért azért próbáljam meg még egyszer, az a biztos. Fizetéskor pedig még egy apró szálhibát fedeztünk fel a pénztárnál lévő kolléganőjükkel, amelyet rögtön sikerült megszüntetni a varrodai részlegüknél.Nagyon köszönöm a csapat összehangolt udvarias munkáját, eddig ilyennel nem találkoztam sehol. Pedig megfordultam jó pár helyen.

Természetesen ezentúl csak Önöket választom. Nagyon tetszik a választékuk sok színűsége, Az internetes elérhetősége, és a tájékoztatás mint az interneten mint telefonon keresztül. És alig várom a hétfőt, hogy újra a lelkes vásárlójuk lehessek.

Gratulálok a csapat minden egyes tagjának és további sok sikert és eredményekben gazdag tevékenységet kívánok.

Egy nagyon elégedett vásárlójuk.
Izsó Tamás

2014.05.18.

Nagyon szeretek Önöknél vásárolni. Nem csupán az alacsony árak, és az agresszív marketing hat rám, hanem sokkal inkább az a légkör, ami akkor "csap meg", amikor belépek az üzletbe. Egyszerűen el tudják hitetni velem azt, hogy én valóban fontos vagyok Önöknek. Nem is emlékszem, hogy bárhol máshol ilyen kiszolgálásban lett volna részem. Igaz, ha szétnéznének a szekrényemben azt látnák, hogy minden öltönyöm, illetve minden üzleti céllal viselt ruhadarabom Önöktől származik.

Balázs

2014.01.17.

Maradjanak mosolygósak, és kedvesek az eladók! Szeretek ott vásárolni, bár nem elsősorban az akciók miatt megyek fel, de -ha Budapesten van dolgom - elmegyek, ha másért nem, csak azért, hogy kicsit szétnézzek. Nagyon segítőkészek az eladók, szinte "félek", hogy olyan árút is mutatnak, melyet most még nem akartam megvenni. - Sokan voltak a boltban az előző vásárláskor,mégis gyorsan, udvariasan tették a dolgukat, és javamra tévedtek. Én csak itthon vettem észre, hogy az utalványon kevesebb maradvány összegnek kellene szerepelni. Természetesen írtam, módosítottuk az összeget. Ezt tartottam természetesnek. Mégis jól esett a Pászti Bea kedves ajándék ajánlata. Köszönöm, átvettem, és büszkén mutattam meg szeretteimnek. Tehát: nálam már elérték a 10-es osztályzatot, és hálásan köszönöm, hogy véleményemre is kíváncsiak voltak. Én kívánom, hogy a szolgálatuk maradjon ilyen kedves, gyors, mosolygós, hiszen egy mosoly nem kerül semmibe, de nekem adták, és én is mosolygósan távoztam.

(Érdekes, de nem véletlen, mert a buszon nehezen mozgónak segítve, én is tovább adtam azt a mosolyt!)

Tisztelettel köszöntöm a vezetőket, munkatársakat, és a kis gyakornokokat is!

Szeretettel!
Papp Károly
Szolnok

2014.01.17.

Azt nem tudom, hogy mikor nyitották az üzletet, de én már a 90-es évek második felétől vásárolok Önöknél. Én az a tipikus, öltönyös fazon vagyok, aki még "kapálás közben is öltönyt visel". A Feleségemnek elmeséltem, hogy miket vásároltam, mennyit fizettem, illetve milyen kedvezményeket, ajándékokat kaptam vásárláskor. Kénytelen voltam megmutatni neki a "levelüket", a blokkott, mert azt hitte, hogy "vetítek". Azt már többször is említette - a vásárlásaim után - hogy képtelen megérteni, hogyan lehetnek nyereségesek ilyen árak mellett. Bevallom én sem értem, de nekem nagyon jó, ilyen árakon tudok vásárolni, mert az én jövedelmi viszonyom mellett, másképp nem lehetne állandóan 10-12 elegáns öltönyöm a szekrényben.

Ezért kívánok Önöknek további sikert az üzlethez, valamint áldott, békés (ez utóbbit Békési úr neve garantálja) karácsonyt!

Üdvözlettel:
Tóth István

2013.12.21.

Bocsanat, hogy ekezetek nelkul es nem tulzottan hosszura nyujtva kommentelek.....

Eloljaroban leszogeznem, hogy soha, de soha nem szoktam ilyen jellegu "felkereseknek" eleget tenni, de amit a Mr. Sale-ben tapasztaltam meg kell osztanom Onokkel, meg ha cimszavakban is :-)

2013.12.06-an mentem az uzletbe, a hirlevelben olvasott "belelt teli nadrag" miatt. Megerkeztem...tomeg...elso latszat alapjan kaosz... Az uzletbe belepve viszont az alabbiakat tapasztaltam: egy nagyon kedves es mosolygos holgy mar az ajtoban megkerdezte miben segithet, majd a megfelelo helyre iranyitott. Villamgyorsan, de ereztetve, hogy figyel ram. Majd a ferfi osztalyon azt hiszem egy Adam nevu fiatal srac hihetelen profizmussal es TURELEMMEL, KEDVESEN es MINDEN vevore figyelve szolgalt ki. Verprofin. Rajtam kivul kb 198 ember kert Tole egyszerre 1026 dolgot... Mindenkivel kedves volt, mosolygott es ugy egyaltalan: orom volt ott vasarolni. Mielott fizettem maradtam meg par percig nezni a munkajat... Mit mondjak? A sajat vallalkozasomban orommel latnam!

Szoval gratulalok!!!!

Kellemes Unnepeket az egesz csapatnak es orommel jelentem a belelt nadrag valoban szuper! :-)

Tamas

2013.12.10.

Kedves MrSale, kedves Murányi Árpád!

Évek óta vásárolunk Önöknél, mindig igen jó benyomással  - és szép ingekkel, öltönyökkel – távozunk. Ez az egyetlen olyan ruhaüzlet, ahová a férjem ellenkezés nélkül hajlandó eljönni Mosolygás.

Ami miatt most írok, az azt hiszem egyedülálló, nevezetesen az, hogy mindig, minden akcióra, kedvezményre felhívják a figyelmünket, mindig a lehetséges legnagyobb kedvezményt adják. Ma két inget vettünk (majd később még egy harmadikat is), és a pénztárnál a hölgy szólt, hogy az egyik ing ajándék. A drágábbat kaptuk ajándékként. Ilyen nagyvonalúságot én még soha egyetlen üzletben sem tapasztaltam.

Emellett a munkatársaik kivétel nélkül segítőkészek, udvariasak, készségesek, láthatóan jó csapat dolgozik Önöknél.

Gratulálok mindehhez és további nagyon sok sikert kívánok Önöknek!

Üdvözlettel:
Szabó Melinda

2013.08.22.

Kedves Árpád!

Szeretnék gratulálni az üzletéhez! Olyan első rangú vásárlási élményben volt részem ami meglehetősen ritka. Látszik a vezetőség szakmai felkészültsége, és az a sok munka amivel elérte, hogy jól felkészült, kedves, vidám csapat álljon a vásárlók rendelkezésére. Sok üzlet kér értékelést a vásárlóktól. Eddig még egynek se küldtem, de most kivételt teszek. Remélem hasznukra lesz.
Az interneten találtam meg az önök üzletét. A google kereső az elsők között adta meg az üzletüket. A weboldal jól használható. Az üzlet jól megközelíthető. Nem tetszett az üzlet külső megjelenése. Egy nagykereskedésre emlékeztet. Ráférne egy kis felújítás és egy jó cégtábla. Például a Café Factory cégtáblája sokkal jobban megragadja a figyelmet. Az ember simán elsétál az üzlet mellet. Erre gondolom önök is rájöttek mivel nem messze egy tábla figyelmeztet, hogy már túljöttem. A "kirakat" nem ejtette rabul a tekintetemet. A kirakat üzenete számomra csak annyi volt: "itt ruhát lehet kapni". Véleményem szerint a megvilágítással lehetne javítani a kirakaton. Néhány spotlámpa beszerelésével, melyek a kirakatbábukat világítják meg. Az inges polcot kivenném onnan. A becsomagolt ingek semmilyen hatást nem váltanak ki bennem. Helyette inkább jól felöltöztetett kirakatbábút tennék oda is. Olyat amilyet az emeleten láttam mindjárt a lépcsőnél. Na az rabul ejtette a tekintetem. Legszívesebben a honom alá csaptam volna a bábút és már vittem is volna haza az egész összeállítást.
Az üzlet belső kialakítása viszont kifogástalan. A vevő fogadása tökéletes volt. Öltönyt akartam vásárolni, ezért az emeletre irányítottak. Volt egy elképzelésem az öltöny anyagára vonatkozóan. Olyat sajnos nem találtam, viszont volt választék és szívesen felpróbáltam néhányat. Három közül sikerült kiválasztanom egyet. Kifogástalan volt ugyan, de még se olyan amit elképzeltem. Kicsit meg kellett vele barátkoznom. Miután sikerült kiválasztanom az öltönyt, az eladó kedves tanácsokkal látott el milyen inget hordjak az öltönyhöz. Ennél a pontnál ha rögtön a kezembe nyomott volna két-három inget nyakkendővel és csak hozzá néztük volna a színeket, valószínűleg meg is vettem volna őket. Javaslatom: Legyen néhány ing és nyakkendő a felső szinten is és ajánlják az eladók miután a vevő kiválasztotta az öltönyét. Ha egyből fizikailag is ott az ing és a nyakkendő akkor már a vevő mérlegel, hogy melyik is lenne jobb. Valószínűleg folytatja a vásárlást. Természetesen nem kell minden méretből és színből fent is tartani. Lehetett volna övet is ajánlani. Az új öltönyt még se vegye fel egy régi övvel az ember. Ezt is az öltöny kiválasztása után tudnám elképzelni, hogy az eladó visz két három övet a vásárlónak megmutatni, szerinte melyik lenne jó az adott öltönyhöz. Vagy ha felpróbálta az öltönyt akkor javasolhatja az eladó, hogy nézzük meg övvel együtt. Ebből a három övből melyik tetszik? Persze nem kell tukmálni semmit. Egy ajánlás elég egy vevőnek.
Nagyon jól esett, hogy az igazítást ajándékba kaptam és soron kívül megcsinálták nekem. Köszönöm az eladó hölgynek a figyelmességét. Ez nagyon kedves volt tőle. Tetszett az értékmegőrző is. Jó ötlet volt kiépíteni. Az igazítás tökéletesen sikerült. Vásároltam még inget, és nyakkendőt is. Ajánlást az inges résznél se kaptam. Még két inget és egy nyakkendőt el lehetett volna nekem adni. Talán egy övet is. De majd legközelebb. A pénztáros nagyon kedves volt. El lettem halmozva mindenféle ajándékkal.
Jó érzéssel, elégedetten távoztam az üzletből. Sikerült mindent megvennem amit terveztem. Gratulálok a csapat professzionális munkavégzéséhez! Példa értékű a vásárlóközpontú kiszolgálás.
Ez az üzlet olyan értékeket képvisel amihez én is szívesen hozzájárulok. Boldogan dolgoznék én is ebben az üzletben. Majd ha esetleg munkát keresek elküldöm az önéletrajzom.

Üdvözlettel: Kovács Attila

2013.08.15.

Sziasztok!

Ígértem egy kicsit részletesebb levelet a legutóbbi élmény-áradatról, hát megírom gyorsan.

A legutóbbi akció (30-20-10%-os kupon) nagyon ütős volt, ezt nem lehetett kihagyni. El is lőttem mindhárom kupont
Érdekes, volt egy időszak, amikor valahogy az akciók nem mozgattak meg. Vagy olyan termék volt akciózva, amire épp nem volt szükségem, vagy nem láttam benne fantáziát, de ez a mostani nagyon megfogott, és éltem is vele.
Ráadásul tényleg az első öltöny, amit kiválasztottam, tökéletes lett színben, anyagban és méretben is (egy 27-es méretű Styl öltönyről van szó). Gyakorlatilag az öltönyválasztás kb. 5 percig tartott, próbával együtt.

A -nem sorrendben- második, amit kiemelnék, a munkatársak teljesítménye, kedvessége, közvetlensége.

A tegnapi nap valahogy olyan volt, mint egy kis mennyország. Az jutott eszembe a lányokról, hogy kb. ilyen lehet, amikor az ember az út végén belép a mennybe, és körbezsongják az angyalok, kedvesek, gyönyörűek. Ott repdesnek körülöttem, és én elfelejtem a napi gondokat, az épp aktuális problémákat, tépelődéseket, és csak rájuk tudok figyelni. És a gyarló emberi természetem feloldozást nyer!

Már-már azon veszem észre magam, hogy épp nincs szükségem semmire, de elmegyek hozzátok és választok egy inget (mint tegnap, egy Kastor márkájú szép feketét), és vásárolok azért, hogy ott lehessek, lássam őket, a mosolyukat, az energiát, dinamizmust, lelkesedést, szépséget.
Azt külön ki szeretném hangsúlyozni, hogy ezeket az élményeket a nap végén, késő délután gyűjtöm össze. Ami már Nálatok is a nyitva tartás vége, a nap vége. És még így, a nap végén is csupa mosoly, csupa kedvesség, eredetiség, segítőkészség és nyitottság árad mindenkiből! Ebből nagyon sokat tanulok is. És próbálom kifürkészni, mi lehet a titok. De ilyenkor arra gondolok: nem kell mindent tudni, elég megélni! Legyen egy kis rejtély, egy kis misztérium. Inkább átadom magam a csodának, az élményeknek.

Nagyon nagy erőssége a jelenlegi csapatnak, hogy csupa lelkes, emberi, és tényleg eredeti kollégából áll (amellett, hogy szakmailag mindenki toppon van, így ez már csupa bónusz). Senki nem szürke, senki nem kiégett, unott, fáradt. Nem tudom, ezt hogy csináljátok. Én munka után szoktam menni hozzátok, de olyankor már fáradt, gyűrött vagyok. Jó persze, engem sem kell félteni, mert lököm a poénokat, hülyeségeket (remélem, Ti is viccesnek találjátok, nem csak én :))) ). Picit azonban a nap végére már fásult vagyok. De Ti nem Szóval semmi nyoma tucat-embereknek, mindenki külön kis egyéniség, individuum, mindenkinek megvan a maga kis varázsa, sajátossága, eredetisége, a csak rá jellemző mosolya, bája Engem elvarázsoltak és megfőztek a Mr.Sale-es lányok!

Hiszek abban, hogy a szem a lélek tükre. És tényleg olyan csillogást látok a szemekben, ami szeretetet ébreszt, aranyos, tündéri, tüneményes angyalokká varázsolja a lányokat.

Külön kiemelném Emese, Melinda, Bettina és Enikő varázsát. Tegnap velük beszélgettem, ők segítettek, kedveskedtek, serénykedtek és emeltek fel angyali szárnyaikkal a földről egy kicsit a mennybe. Ma reggel ébredés után kerestem a glóriát a fejemen, hogy méltó vagyok-e arra, hogy belépjek a szentélybe, de egyelőre még nem látom. Azért remélem, ettől függetlenül szóba álltok a magamfajta halandókkal! :)))

Összegezve tehát az elmúlt 2 napi látogatásom (öltöny és nyakkendő vásárlás, otthagyott nadrágért visszamenés és egyúttal ingvásárlás) igencsak termékeny volt. Gondoltam is arra, hogy írok Nektek verset. De hogy izgalmasabb legyen, jelezze, aki szeretne verset kapni, és majd Neki farigcsálok egyet!
Az elérhetőségeimet úgyis ismeritek, Nektek publikus (tényleg)!

Üdv:
Barna
-egy elégedett, megfőzött vásárló, aki ezek után minden erejével a mennybe igyekszik-

2013.08.01.

A boltba betérve mi fogadott? Derűs, mosolygós kollégái, akik, mintha valamilyen eufóriában lennének, boldogan fogadtak és kellemes, nem tolakodó módon "kézenfogtak". Ez pozitív megdöbbenés. Pillanatok alatt mindent megtettek azért, hogy megtaláljuk az igényeimre szabott megoldást. Volt aki egyszerre három vásárlót is segített, mégsem éreztem és azt hiszem senki, hogy akár egy percre is magára hagyták. Rugalmasan, mosolyogva, nem csak a kommunikációjukban fantasztikusan, hanem éreztem a jéghegy alját, vagyis a szakértelmet. Tökéletes biztonságban éreztem magam a "kezeik" között. Az egymás közötti delegálás, pontos információáramlással párosult. Azt hittem én vagyok az egyetlen ügyfelük. Ha nem akartam volna vásárolni, itt úgy bánnak az emberrel, hogy akkor is vettem volna valamit !!! Egytől egyig tanítani lehetne a viselkedést, a profizmust. Gratulálok annak aki a kiválasztást végzi és motivál, mert ez hihetetlen, szinte csoda!Úgy tűnik,mintha ezek az emberek nem a megélhetésükért dolgoznának, hanem számukra kedves passzióból. Szívesen dolgoznék bármelyikükkel. Gondolom egyébként nem feltétlenül küzdenek nagy anyagi gondokkal sem. Tisztelt tulajdonos, vezetés!!! Ha mindenhol legalább ennek a 40°%-át nyújtanák ... hm! Amit önök tesznek az túlmegy azon ami elvárható. És ezt nem a "nem várt szolgáltatás" (ajándék) mondatja velem, hanem az élmény amit kaptam! Bearanyozták a napomat! Köszönöm! Kommunikációt tanítok, eladóknak, értékesítőknek a legkülönbözőbb termékek értékesítőin, ingatlan piacon, bankoknál, biztosítóknál. Magam is sokat értékesítettem, kiszolgáltam embereket. Még egy nagyon fontos dolog! Az emberek szeretnek vásárolni, csak azt nem szeretik ha eladnak nekik és ez az a mód ami a legszebb, ahogy önök művelik. Mindenhol találkozom egy két ilyen emberrel, de egyszerre ennyivel...! Nem szaporítom a szót, körülbelül 3.000 embert képeztem eddig. Eladókat, értékesítőket, front-office-osokat vezetőket, de amit itt láttam, csak szuperlatívuszokban beszélhetek róla. Köszök mindent! Nemsokára találkozunk.

Temes Gábor

2013.07.05.

A fiam, bár még csak 15 éves, igazi "úri embernek" járó kiszolgálásban részesült! Így nem csak a ruhatára gazdagodott, de az önbecsülése is! A kísérőként küldött nagymama is csak jókat mondott. Örülök, hogy Önöknél az elképesztően nagy választék mellett, a kiszolgálás is magas színvonalú! Már alig várom, hogy augusztusban, a 'középiskolás-ruhatár' összeállítás okán, újra felkereshessük üzletüket! Igazi élmény ilyen helyen vásárolni! Minden ismerősömnek bátram ajánlom! Maradjanak ilyenek és biztosra veszem, hogy a sikerük tartós lesz! 

Üdvözlettel, Koncz Andrea

2013.06.22.

Tisztelt MrSale!

Szívesen járok vissza az üzletükbe, mert jól érzem magam vevőként. Egyrészt a rengeteg akció miatt úgy gondolom, h anyagilag jól járok, másrészt érzem a fontosságát annak, h én vagyok a vásárló :) A vevőközpontú magatartást sok üzlet/cég hirdeti magáról, de Önök ezt képviselik is.
Úgy gondolom a legnagyobb erő az elektronikus kapcsolattartásban van, hiszen olyan ajánlatokat kapunk rendszeresen, amiért valóban érdemes visszatérni az üzletbe. Mindig adódik olyan alkalom, amikor tisztességesen kell kinéznünk, és számomra fontos, h a családom férfi tagjai (is) igényesen legyenek felöltözve.
Azt gondolom, jó az értékesítési koncepciójuk, további sikereket kívánok, és sok-sok vásárlót!

 

Zsuzsa 
2013.05.30.

Már azokért az őszinte mosolyokért is megéri bemenni, amit kapok, mindig. Sokszor olyan érzésem van amikor bemegyek, mintha a régi ismerőseim várnának vissza. A következő alkalommal talán már le is szólítanak azzal, hogy "Milyen volt a mai napja?"

Ha lesz üzletem, önökről mintázom. Adjanak ki egy könyvet a sikerük módszeréről, garantált bestseller lesz! És legalább mások is megtudják majd, hogy kell megfelelően csinálni ezt.

Károly

2013.05.29.
Page 1 of 4Első   Előző   [1]  2  3  4  Következő   Utolsó